Kerkgebouw

Het Protestants Kerkcentrum Tollebeek is een gebouw waar we als gemeente trots op zijn!

Onder de karakteristieke koepel gaat een kerkzaal schuil die plaats biedt aan 240 mensen. De zes gemeentezalen maken het gebouw bruikbaar voor verschillende (kerkelijke) activiteiten. Eén van deze zalen wordt door de predikant als werkkamer gebruikt.

Zaal reserveren of huren

• De ruimtes mogen door iedereen gebruikt worden voor kerkelijke activiteiten: gemeenteavond, catechisatie, ouderenmiddag. Wel even reserveren van te voren! Heb je een jaarplanning? Mail die dan aan het begin van het seizoen door.
  • Ook voor persoonlijke aangelegenheden kun je een zaal huren (tarievenlijst en aanvraagformulier).

Rouwdiensten

Voor rouwdiensten kan telefonisch contact opgenomen worden met:
André Bakker, tel. 06-4205 0372

Beheer gebouw

De kerkrentmeesters zijn verantwoordelijk voor het beheer van ons kerkgebouw. Je kunt hen eenvoudig contacten via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Orgel en organisten

Als kerk bezitten we een uniek, mooi en variabel te gebruiken instrument. Het ‘hybride’ orgel (in 2006 de eerste in Nederland!) bestaat uit een pijporgel met een ingebouwd elektronisch gedeelte. We worden op dit prachtige orgel begeleid door één van onze drie organisten. Zij bereiden de dienst, net zoals een predikant, vooraf zorgvuldig voor: ‘Welke registratie gebruik ik?’ ‘Wat is toepasselijk om te spelen?’

Jan Jonkers

Johan van Eerde