16 januari om 20.00 uur is er voor alle jeugdwerkers een verdiepingsavond met als thema: 'De kerk als thuisplek voor kinderen en jongeren'.

De avond zal onder leiding zijn van Gert Schouten. Hij is een freelance jeugdwerker en doet o.a. werk voor JOP.

We gaan het hebben over de kerk als thuisplek voor kinderen en jongeren. De avond is bedoeld voor alle jeugdwerkers maar iedereen is welkom.

Bij de kerk als thuisplek gaat het om 6 tal kenmerken waar je als gemeente aan zou moeten werken om ook werkelijk 'thuisplek' voor kinderen en jongeren te zijn.

We willen met een quick scan kijken waar we als gemeente nu al staan en waar nog winst te boeken valt als het om dit onderwerp gaat. Het zou mooi zijn als zoveel mogelijk gemeenteleden de scan invullen. Ook als je niet aanwezig kan of wil zijn op deze avond lijkt het me goed om zoveel mogelijk meningen te verzamelen via onderstaande scan.

Het kost ongeveer 10 minuten om de scan in te vullen. Ook zitten er vragen tussen die nog niet zo voor ons van toepassing zijn maar geef een zo goed mogelijk antwoord.

Gert doet het verzoek om de scan voor  vóór 14 januari in te vullen.

Link naar de scan: https://docs.google.com/forms/d/1Ys0kSZa6Bgq7Oq5YTgHqqx6gVG69Khd_a1mZsmRcC7w/edit

We zien jullie reacties tegemoet.

Mario en Martine

Mobiel: 06-51901439