Aannemersbedrijf Doorn uit Emmeloord is druk bezig met de verbouwing van de hal van onze kerk.

De hoofdingang van ons kerkgebouw is ontmanteld en de eerste contouren van de nieuwe ingang krijgen hun vorm. Tijdens de verbouwing blijven we het kerkgebouw gewoon gebruiken. Dit betekent dat we nu via de achteringang (de vroegere ingang van de gymzaal) de kerk in moeten. Op zich wijst zich dit vanzelf. Deze situatie zal de komende weken zo blijven. Het is daarom deze weken even improviseren. We hopen uiteraard dat we zo snel mogelijk weer de oorspronkelijke (vernieuwde) ingang kunnen gebruiken. Wij begrijpen dat de verbouw overlast met zich meebrengt, maar we proberen dit uiteraard tot een minimum te beperken. We vragen dan ook uw begrip voor deze situatie.

Bekijk hier foto's van de verbouwing.