De kerkenraad vraagt uw aandacht voor het volgende

Er zijn tot nog toe nog maar weinig voordrachtformulieren voor ambtsdragers binnengekomen. Misschien heeft u er door de feestdagen niet aan gedacht een formulier in te leveren of bent u er niet aan toegekomen. Omdat we straks genoeg kandidaten nodig hebben voor de 5! vacatures in de kerkenraad, geeft de kerkenraad u de gelegenheid om nog tot en met vrijdag 6 januari uw voordrachten in te leveren. De kerkenraad roept u op van die gelegenheid gebruik te maken. Op het formulier staat hoe en waar u het kunt inleveren. Dit formulier zat als bijlage bij de samenbinding van december. Natuurlijk kunt u ook de namen mailen naar de scriba (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)

Of klik hier om uw voordrachten door te geven via het online formulier.