We zien ernaar uit dit jaar weer samen als gemeente kerst te vieren. Hier een overzicht van alle kerstvieringen en -activiteiten.

Kerstknutselmiddag kinderkerk

Vrijdag 16 december organiseert de kinderkerk een kerstknutselmiddag voor alle kinderen van de kinderkerk. De middag duurt van 15.00 tot 16.30 uur.

Kerstreis

De kerstreis is i.v.m. de slechte weervoorspellingen AFGELAST.

Kerstnachtdienst

Op kerstavond wordt de kerstnachtdienst gehouden. Voorganger in deze dienst is ds. E. van Staalduine-Sulman. Muzikale medewerking wordt verleend door gospelkoor Tehilla uit Emmeloord. De dienst begint om 21.30 uur. Na afloop van de dienst is er kerstbrood en warme glühwein.

Eerste kerstdag

Op eerste kerstdag wordt de dienst geleid door ds. E. van der Veen. Er is kinderkerk voor de groepen 1 tot en met 8.

Na afloop van de dienst wordt er gecollecteerd door de Interkerkelijke Stichting Ethiopië Eritrea uit Urk.

Gezegende kerstdagen!