Gezocht: nieuwe leden voor het college van kerkrentmeesters

Het college van kerkrentmeesters heeft op dit moment zes leden: drie ouderling-kerkrentmeesters, twee kerkrentmeesters en een adviseur kerk-rentmeester. De drie ouderling-kerkrentmeesters maken deel uit van de kerkenraad.
Het college is nog steeds op zoek naar twee nieuwe leden, namelijk een tweede penningmeester (adviseur-kerkrentmeester) en een secretaris (kerkrentmeester). Net als bij de ouderling-kerkrentmeesters gaan we uit van een termijn van vier jaar.

Wat houden de functies precies in?
Als tweede penningmeester assisteer je de penningmeester bij de dage-lijkse bankzaken en houd je je bezig met de actie kerkbalans en de verhuur van de zalen van ons kerkgebouw.
Als secretaris notuleer je de vergaderingen, beheer je de agenda, verwerk je de collectegelden en verzorg je de communicatie van het college.

Help je ons mee met het beheren van onze kerk?
Spreekt een van deze functies je aan en wil je er meer over weten of een keer meedraaien met een vergadering? Neem dan contact op met voorzitter Marnix Gijlers via e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefoon: 06-53268302.

Met hartelijke groet,
College van kerkrentmeesters

Zijn deze functies niets voor jou? Kijk dan hier of er een passende vrijwilligerstaak voor je is.