Voor de klusochtend en voor het schilderen van de kerkzaal zoeken we hulp.

Op zaterdag 2 juli wordt er weer een klusochtend georganiseerd. Van 09.00 tot 12.00 uur zullen de handen uit de mouwen worden gestoken. Er staan verschillende klussen en opruimwerkzaamheden op het programma.

Bent u in de gelegenheid om mee te helpen? Geef u dan op bij ouderlingkerkrentmeesters Johan Hoekstra, Herman Leijten of via het e-mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Het is u vast opgevallen dat de binnenmuren van de kerkzaal niet meer egaal wit zijn. U heeft ook vast gezien dat er in de grote benedenzaal gewerkt wordt aan de inrichting en aankleding van de ruimte, zodat deze meer multifunctioneel te gebruiken is. Zowel de binnenmuren van de kerkzaal als de muren van de benedenzaal zullen daarom geverfd worden.

We hebben over dit verfwerk nauw contact met onze schilder Sebo Post/Broekhuizen Schilders om de klus te klaren. Om kosten te besparen, zijn we op zoek naar mensen in de gemeente die samen met ons en Sebo de klus willen klaren. Het idee is om dit op zaterdagen aan te pakken, maar als er doordeweeks animo is dan horen we dat ook graag. De planning is om dit na de zomervakantie (september) op te pakken.

Houdt u of houd jij van wanden verven/sausen en bent u/ben jij in de gelegenheid om ons hierbij te helpen? Meld je dan aan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..