Ook dit jaar organiseren we de kerstpakketten actie: "Deel je leven".

De Protestantse Gemeente Tollebeek wil dorpsgenoten, die financieel een steuntje in de rug kunnen gebruiken, een kerstpakket bezorgen. Kent u mensen in Tollebeek die een extraatje kunnen gebruiken? U helpt ons door namen door te geven. U kunt het ook doorgeven aan de diaconie. De gegevens worden vertrouwelijk behandeld.

We kunnen verschillende dingen gebruiken:
•    Koffie, thee, ranja, frisdrank, sap
•    Vlees, groente, soep (in blik)
•    Pasta, rijst, sausjes
•    Broodbeleg (houdbaar)
•    Koek, snoep, chocolade
•    Nootjes, chips
•    Douchegel, shampoo, wasmiddel
•    Tegoedbonnen (slager, kapper, supermarkt, et cetera)

Wilt u liever geld doneren voor deze actie? Wij kunnen de spullen ook voor u kopen. U kunt uw bijdrage storten op NL15 RABO 0396652379 (o.v.v. Kerstpakket) of in een envelop afgeven bij de kerk of onderstaande adressen.

U kunt uw spullen afgeven op de volgende adressen:
•    PKN-kerk Tollebeek (12 en 19 december van 9.00-9.30 uur, voorafgaand aan de dienst)
•    Familie De Visser, Koningsschut 4 Tollebeek
•    Familie Van den Belt, Fazantendrift 7 Tollebeek

De spullen kunnen tot 20 december worden ingeleverd (let wel op de houdbaarheidsdatum!). Wij zullen de kerstpakketten vanaf 21 december rondbrengen.

Alvast bedankt voor uw hulp!