Vanaf a.s. zondag 30 augustus is het niet alleen mogelijk om de kerkdienst via kerkomroep te beluisteren, maar ook te bekijken.

De afgelopen weken is er apparatuur geïnstalleerd die het mogelijk maakt om de kerkdiensten ook online te bekijken. U kunt de dienst in het vervolg thuis of elders volgen met beeld en geluid. Dat kan tijdens de dienst, maar ook op een later moment.

Als u op de bekende manier op www.kerkomroep.nl ‘Tollebeek’ opzoekt, dan kunt u aangeven ‘beeld’. Dan komen de kerkdiensten op het scherm en als u daarna ‘kijken’ aanklikt, krijgt u de kerkdienst met beeld en geluid op uw scherm. Ook kan het met de "kerkomroep-app" die beschikbaar is in de app-store of google play store.

We hopen dat u zo nog meer dan anders het gevoel hebt met ons verbonden te zijn als u de dienst live of later volgt.

We wensen u voor komende zondag alvast een goede dienst toe!

Met vriendelijke groeten,

Ds. Ilonka Terlouw en Popke Jan Woudstra