Tijdens onze kerkfair op zaterdag 11 mei organiseren we twee creatieve workshops:

Zondag 7 april is er een jeugddienst met de "Kom zoals je band en onze nieuwe jeugdband. Kom je ook?

Op zaterdag 11 mei 2024 zal de kerkfair en jaarlijkse perkplantenactie van de Protestantse Gemeente Tollebeek plaatsvinden.

De kinderkerk heeft komende week leuke paasactiviteiten. Kom zondag naar de kerk met je Palmpasen Kruis om hem te versieren en meld je snel aan voor de Paasbrunch op vrijdag!

Komende donderdag start de Paascyclus. Meer informatie en de liturgie kunt u hier downloaden.

Stichting NOP-Klassiek programmeert, na het succes van het Weihnachtsoratorium vorig jaar een prachtige uitvoering van de Matthäus Passion van Johann Sebastian Bach in Emmeloord!