FAQ

Dé antwoorden op veel gestelde vragen (Frequently Asked Questions) vind je hier!

Collectebonnen kopen?

Collectebonnen kun je bestellen bij Hendrik Westra met dit formulier Zo zijn je giften belasting aftrekbaar.

Informatie voor de beamer doorgeven?

Informatie voor de beamer kun je vóór vrijdag mailen naar de scriba.

E-mail: scriba.tollebeek@gmail.com

Je kind laten dopen?

Om je kind te laten dopen, neem je contact op met je wijkouderling. Hij of zij weet wanneer de eerstvolgende doopdienst plaatsvindt en kan je meer informatie geven. Je kunt ook rechtstreeks mailen met de scriba: scriba.tollebeek@gmail.com

De Samenbinding online lezen?

De Samenbinding is ons maandelijkse kerkblad. Voor gemeenteleden is deze hier online te bekijken.

Gemeentemail ontvangen?

Regelmatig versturen we e-mails om je op de hoogte te houden van gebeurtenissen en activiteiten in de gemeente. Meld je aan via deze link.

Een collectedoel voordragen?

We collecteren graag voor doelen waar onze gemeenteleden bij/op betrokken zijn. Lees hier hoe je een collectedoel kan aandragen.

Waar stuur ik post voor de kerk naartoe?

Geboortekaartjes, trouwkaarten, rouwkaarten, bedankjes en andere informatie kun je sturen naar de scriba. Postadres: Protestantse Gemeente Tollebeek, t.a.v. scriba, Fazantendrift 10, 8309 AM Tollebeek. Óf digitaal naar: scriba.tollebeek@gmail.com

Een kerkzaal huren of reserveren?

Zowel voor het reserveren van een zaal voor kerkelijke activiteiten áls voor persoonlijke aangelegenheden mail je met Rixtia Faber, zaalhuur@pkn-tollebeek.nl. Bekijk hier het aanvraag formulier.

Wie is mijn wijkouderling?

Wie je wijkouderling is, is afhankelijk van de straat waar je woont. Kijk in dit overzicht wie jouw wijkouderling is.

Hoe kan ik iets in de Samenbinding laten plaatsen?

Mail je bijdrage voor de Samenbinding naar samenbinding.tollebeek@gmail.com. Kopij gemaild vóór de 2e vrijdag van de maand wordt geplaatst in de Samenbinding die op de 3e zondag van de maand uitkomt.

Wij willen trouwen!

Gefeliciteerd! Check als eerste of onze predikant op jullie trouwdag beschikbaar is. Telefoon 06-40280775 of e-mail domineeterlouw@hotmail.com. Zij voorziet jullie van verdere informatie.