De kinderkerk heeft komende week leuke paasactiviteiten. Kom zondag naar de kerk met je Palmpasen Kruis om hem te versieren en meld je snel aan voor de Paasbrunch op vrijdag!

Palmpasen
a.s. zondag 24 maart is het Palmpasen. De kinderen van de kinderkerk zullen dan tijdens de hele kerkdienst hun Palmpasen-kruis versieren in de benedenzaal. Aan het eind van de kerkdienst zullen ze in optocht door de kerkzaal komen onder het lied “Hosanna, Hosanna de Koning komt...” Kom je ook? Je bent vanaf aanvang meteen welkom in de benedenzaal. Je moet zelf een kruis meenemen om te versieren. De leiding van de kinderkerk verzorgt alle versiersels.

Goede Vrijdag, Paasbrunch kinderkerk
Vrijdag 29 maart is het goede vrijdag. Traditiegetrouw organiseert de kinderkerk een paasbrunch van 11.00 tot 13:00 uur. Naast een lekkere lunch zullen we samen zingen en knutselen. Kom je ook? Meld je aan via deze link aanmelden kan t/m 25 maart, i.v.m. bestellen van de boodschappen en de knutselspullen.

Groeten,
Namens de kinderkerk